Skodate



Idag har jag haft sko-date med S. Jag behövde hitta skor till ett bröllop som jag skall på. Och det gick riktigt bra! Jag hittade mina skor. Men tjenare vad snygga skor i massa olika snygga färger, det finns nu!! Synd bara att de inte finns i min storlek... 36 är en stortå för stort...

...så jag får helt enkelt svälja min stolthet och gå över till barnavdelningen. Tur att de har typ likadana skor, i samma färger OCH de är dessutom billigare. Hur går det där ihop egentligen? Det hade i alla fall känts grymt om jag kunde ha "vuxenskor" men det är ju precis så att jag går runt i förstora skor med vilje.

Jag har haft en väldigt bra dag! Det är så roligt att hitta på saker med S! Hon är så fin hon. :)

Nu skall jag äta lite mat och sedan skall jag iväg på barnträning. Det skall bli riktigt skoj. Jag har en bra måndag :)





1 Amanda:

skriven

Skor är alltid kul att shoppa ^^

Kommentera här: