Oj, så trött jag är



När jag planderade min träning för den här veckan så bestämde jag att jag skulle jogga idag. Men nu har det snöat och det är slaskigt på vägarna, dessutom är mitt huvud tungt som bara den och jag har ont i mina ben. Dessutom har jag tänkt träna imorgon och det känns sådär att lägga ner våta skor i väskan. Så därför väljer jag att hoppa över dagens träning, jag har tränat tre gånger den här veckan - det får räcka. Dessutom ligger jag i ganska bra fas i mitt program så det skall inte vara någon fara.

Så nu skall jag bara göra mig i ordning så här på kvällen och så skall jag utnytja min trötthet, tänk om det hade varit vintertid så hade klockan bara varit sju... det känns mycket bättre att klockan är åtta så jag får sova lite. Nej, nu känner jag hur min ögon snart går ihop, får nog hitta på något.

1 Beatrice Jakobsson (foto):

skriven

sv: tack, vad glad jag blir :D!

Kommentera här: