Köpa chips eller inte??



Jag var så sjukt sugen på chips ikväll. Trots att jag ätit mat så fanns suget där men jag har ätit så onyttigt (jag erkänner det...) så jag var lite tveksam till om jag skall falla för suget eller inte. Därför gjorde jag en lista.



Efter ha listat upp för- och nackdelar (där fördelarna var längst) så bestämde jag att min far och syster (och jag) skall rösta. Eftersom de andra två röstade på att jag inte skulle köpa så fick jag (helt plötsligt) två röster, så det blev oavgjort, (ja det är tur att jag kommer på reglerna) och sedan fick jag typ dra lott.

Hur slutade det då?
Jag stannade hemma och gjorde en dipp och så lite grönsaker till det. Blev klar lagom till klockan åtta och kröp då upp i soffan och här sitter jag fortfarande. Mysigt!


En suddig bild...

Kommentera här: