Trädträff



Jag tänkte jag skulle bjuda på mig själv och berätta om hur det gick för mig på ett utav hålen på banan:
  • Jag börjar bra. Kastar iväg och den stöter mot ett träd (nåja det är helt okej ändå, ett träd är okej..ehm..)
  • Kast nummer två. Stöter i träd nummer två.
  • Kast nummer tre. Freesben lyckas precis undvika ett träd, sjunker i luften och flyger under ett träd som har fallit men som inte ligger helt tätt intill marken.
Sedan efter det. Så lyckades jag nog komma fram till korgen, efter många om och men.


Har precis glidit under trädet
Det bruna längst upp till vänster är trädet som ligger ner

1 Anna:

skriven

han sjöng ett sjukt roligt pottpurri av "svenska låtar" :D (alltså engelska låtar han "översatt" till svenska, haha!) fråga honom, det var sjukt kul men jag minns inte vilka låtar det var!

2 Mattias:

skriven

Vet hur det är. Igår hade jag en sådan där dag när discen träffar träd, men studsar rätt. Dessutom kan jag svära på att ett träd kastade discen vidare.

Tyvärr händer det så sällan på tävling...

Jag. Lånar din bild till ett inlägg på min blogg, säg till om det inte är ok.

Svar: Såg att du länkat - då går det så bra så :)
JHH

Kommentera här: