Träning: Lördag 15 januari 2011

Idag har jag tränat. Okej, det är kanske synd att kalla det träning men någonstans måste jag ju börja, och ordet träning får min hjärna att sätta igång och jag får en sån där trevlig känsla i hela kroppen. Så jag väljer att kalla det träning, för min egen skull.

Min far, som är en mycket klok man sa idag att han tyckte att jag borde passa på att åka skidor innan det började regnade. Så jag lyssnade på honom och tillsammans med min bror gav jag mig ut.
Eller ja, iallafall jag försökte ta mig fram på skidor. Jag var så mycket bättre på det förra året! Nu är det typ ett steg framåt - två bak och så fortsätter det.

Idag testade jag också en för mig lite annorlunda grej i träningen. Det har med musik att göra. Jag kommer berätta mer om det om ett tag.

Men för att sammanfatta:
Skidor.
2,5 km
23 minuter


Det är inte okej! Det är för allt i världen inte okej! Men någonstans och någongång måste man börja. Och då är det väl bäst att börja nu. Så jag kan vara grymt mycket bättre...när jag är 60 eller nått.

Innan träning. Jag och bror. Bror ser lite missnöjd ut. Jag ser kort ut. Jag är kort.
Men tycker personligen att jag är rätt snygg i mina träningsbyxor!
För de är snygga!