2. I mina öron när jag tränar

31 dagar med JHH

Just nu när jag tränar så lyssnar jag på West of Eden. Det är ett band som inte allt för många känner till och det är inte heller så många som tycker om dem, eller folk har ju iallafall inte jublat när de hört musiken. Men jag tycker om dem och jag tycker de passar bra till min träning.

Faktum är att jag knappt lägger märke till min musik när jag tränar utan den är bara där. Det spelar ingen roll vad för slags musik jag har, min träning påverkas inte till större delen av det (jag har faktiskt testat). Men vem vet, jag kanske har fel och får ändra musik? Men just nu tycker
jag mycket bra om att lyssna till det när jag tränar.

Vad jag vet så finns de inte på spotify men här.
Mina favoriter där är Jimmy's van och Anywhere the wind blows

Kommentera här: