Årets sommarlista



För vissa börjar semestern ta slut eller så har den redan slutat. För andra är det inte många dagar kvar på sommarlovet och skolan börjar snart. Jobbigt kan en del tycka, för anda är det skönt. Något som alla har gemensamt är att vi har varit om en sommar. Så nu är det dags att sammanfatta sommaren. Som tradition (okej då, har bara gjort det en gång tidigare) så kommer min sammanfattning 1 september. Men framtill dess (visst längtar ni?) så har ni listan här, så också ni kan fundera på hur er sommar har varit.

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1
Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Vilka länder besökte du?
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Största misstaget?
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Bästa köpet?
Sommarens väder?
Vad spenderade du mest pengar på?

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sommarens låt?
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Hur tillbringade du midsommarafton?

Sommarens favoritprogram på tv?
Böcker du läst den här sommaren?
Största musikaliska upptäckten denna sommar?


Något du önskade och fick?
Något du önskade dig men inte fick?
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Sommarens hetaste?
Sommarens bästa tillfälle?


1 Emma:

skriven

Åh får man låna listan?? :)

2 Jess:

skriven

Bra lista, den lånar jag ;)

3 Sandra:

skriven

Hej! fin blogg, allt bra med dig? :)

4 sara:

skriven

den där ska jag låna! :)

5 Maria:

skriven

lånar den ;)

6 Emelie:

skriven

Många bra frågor, får se om jag orkar göra den ;)

7 emelie:

skriven

roliga listor att fylla i och se vad man åstadkommit.

men sådana man inte orkar läsa sej igenom hos bloggare.

8 Mari:

skriven

Bra frågor :). Jobbigt att svara här på din blogg dock...hehe. Kanske lägger ut den listan på min egna blogg. Så håll utkik =)

9 ida w:

skriven

Awesome, älskar listor! Men tänkte samma om 1sept/31aug att göra den då. Det är ju då sommaren är slut!!

10 FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

skriven

Godmorgon! Skönt med ytterligare en till sovmorgon innan skolschemat startar, hur stod det till med din morgon ? :D sovit gott?

11 Michelle MK:

skriven

vacker bild.. så fint med orange egentligen!

12 Sara:

skriven

Åh, den här listan ska jag göra! :

13 lona:

skriven

allt är bra med dej ?



kram

14 Moa:

skriven

Snodde också listan :)

15 yasmine modell mamma och fru:

skriven

Allt bra? kram

16 Junitjej:

skriven

Kanske snor listan.

Vad kul att inlägget hamnade på blogg.se´s startsida!

Har du haft en bra dag annars?

17 Mia:

skriven

Tack tack

18 Emma:

skriven

Hoppas det blev visst fler som ville låna den?!! :P

19 felicia -:

skriven

kul!

jag haffar din sommarlista om de ok ?=)

20 Jessica ♥ Mamma till Alicia ♥:

skriven

härlig lista, får man ta och fylla i snart :)

21 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

Vad kul, jag ska verkligen fylla i den :) Jag älskar listor.

22 Catharina:

skriven

Oh lista! :D Ok om jag lånar? :)

23 Minna:

skriven

Rolig ide, bilden passar väldigt bra ;P

24 INGA - foto&stil:

skriven

kanske jag orkar göra denna någondag! ;)

25 Annika - drömmen om 11 barn:

skriven

Jag lånar listan jag också :)

26 nenne:

skriven

jag gjorde en egen för ett tag sen, men den här var as bra !

27 yasmine modell mamma och fru:

skriven

allt bra?

tryck gärna gilla på mitt kort och hjälp mig vinna kram

http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903

28 AnnaWK:

skriven

Kul med förstasideplaceringen Johanna!

29 Debbi:

skriven

Cool lista ;) <3

30 seperti:

skriven

lånar denna ;)

31 sofia:

skriven

bra ! jag lånar lite av den=) tack!

32 Amanda:

skriven

Hej, jag lånar den! ^^ Tack & Kramar!

Kommentera här: