Sammanfattning av sommaren 2010 - Del 2



SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2010 - Del 2
Del 1 <- Klicka här för att komma till del 1

Bästa boken du läste i sommar?
Det här är pinsamt, jag har bara läst en enda bok den här sommaren, jag brukar läsa iaf 5. Jag kommer inte ens ihåg vad den hette men den var helt okey.


Jag har inte läst ut den här boken..
så den räknas inte.
Men den är bra!


Största musikaliska upptäckten?
Jag har faktiskt inget svar på det!
Något du önskade och fick?
Jag fick en underbar på stranden en dag.
Något du önskade dig men inte fick?
Flera dagar på stränder i riktigt ordentlig värme



Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Kollar bloggen….Jag tränade i alla fall. Mer minns jag inte. (oj…nej, tolka det där rätt nu!)
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja.
Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bättre än förra året! Men jag kan inte beskriva den. Lite mer tjejigt tror jag! Men det skönaste har ju helt klart varit brosans sportbyxor och min nya ganska stora svarta tröja.
Vem saknade du?
Ingen nämnd, ingen missad? Jag vill inte gå in på det.
De bästa nya människorna du träffade?
Träffat eller lärt känna? Det är en viss skillnad faktiskt. Jag träffade ju nya på lägret och så. Men samtidigt har jag lärt känna vissa människor som jag träffat typ en gång innan.
Sommarens sötaste?
Oj. Det blir så svårt när det kommer till sådana där saker när man måste säga namn, det blir ju jobbigt om man glömmer någon!! Men min syster har varit väldigt söt!

Jättegammal bild!
Sommarens hetaste?
Jag säger samma sak som förra året – Helena!!
(Jag har sjukt snygga bilder på Helena men jag vet inte om jag vågar/får lägga upp dem så jag väntar med det)
Sommarens besvikelse?
Jag hoppas de inte menar en människa! Jag är lite besviken på att jag inte var frisk den där helgen då det var så sjukt varmt!
Sommarens bästa?
Grillkvällar, den där väldigt varma träningen på vallen och settlersrundan! Eller var det en människa de menade här med? Då är nog svaret Maria!! Hon lyckas alltid hjälpa mig att reda upp allting jag krånglat till.
Sommarens snällaste?
Skall vi börja rabbla? Nej men folket jag spelat musik med, spelat spel med eller grillat med, badat med? Ni förstår :)

Kommentera här: