Rik blir fattig eller fattig rik?

Idag är riktigt vackert höstväder, så snart skall jag dra på mig träningskläderna och dra igång höstträningen. Känner mig totalt återhämtad efter förkylningen (hade nog kunnat tränat i slutet av förra veckan men då var jag upptagen och iväg med praktiken).

Såg idag att pengarna har kommit, då blir det nog så att jag lyxar till det lite. Ett besök på stadium och så lite nya träningskläder. Jag får nog skriva en prioriteringslista så det blir något plagg här och där (annars skulle jag lägga alldels för mycket pengar på dessa kläder...)

Det här är ytterst intressant:

SOC W RUN WIND TIGHTS
Löparkläder/SOC W RUN WIND TIGHTS från stadium.se

Har visserligen ett par likadana men de är så otroligt sköna. Kanske något att önska sig när jag fyller år?

SOC W RUN SS TOP SS10
Löparkläder/SOC W RUN SS TOP SS10 från stadium.se

Varför inte?

SOC W RUN SINGLET SS10
Löparkläder/SOC W RUN SINGLET SS10 från stadium.se

Kanske något att ha när vi kommer in i november och det är grått och tråkigt. Lila...hmm?

SOC W RUN WIND LS
Löparkläder/SOC W RUN WIND LS från stadium.se

Den ser ju hur mysig ut som helst, hade passat perfekt idag!

SOC W TR FUNCTEE SS091
Träningskläder/SOC W TR FUNCTEE SS091 från stadium.se

Måste spana in!