När man längtar dit man inte kommer att komma

Lite träningsvärk i benen, det känns härligt. De flesta andra har börjat medd uppbyggnadsäsongen nu. Jag kommer nog aldrig vara där och skall nog egentligen inte längta dit heller, det är svinit tufft och krävande. Men visst längtar jag. 

Så det kommer bli träning nu. Och jag kommer skriva mina träningsinlägg, trots att vissa tycker det är tråkig. Ett tips om man inte vill läsa träningsinläggen är att kolla rubriken, har det med Träning:.... så läs inte om du inte vill (även om jag tycker det är roligt när folk läser, men det skall ju inte bli något negativt av det)

Annars så känner jag att min nivå är rätt låg just nu. Jag får fundera ut något småroligt. Förövrigt så kan man tydligen få sig ett litet skratt (iaf dra på munnen) när man läser träningsinläggen, eller vad säger du Sebbe?

Nu har jag lite bråttom, trots att jag är ledig idag.