Dagens problem (och inte ens en bild blir det)



Det är jättelöjligt men ack så irriterande.
Min mobil (ja den som egentligen inte är min) har fått flipp. Total flipp.
Den är hur seg som helst, nu reagerar den inte när man trycker på knapparna
Den går ner i något form av viloläge som den enbart kan komma ut ur genom egen vilja
Jag kan knappt öppna inkorgen och när det väl fungerar tar det 2000 år (kanske lite överdrivet)

Vad är problemet?
Det kan väl inte vara de 1500 meddelande i "skickat"
Eller lika många i inkorgen?
Jo...antagligen.

Då kanske man kan tänka "Varför tar hon inte bort dem då?"
Joo, för att det inte går!
Det hade ju varit ju trevligt som helst om det bara gick att radera hela mappen.
Men nej...den tar bort 126 stycken..och sedan fortsätter den inte.
Och det hela blir inte ens slutfört.

Och nej..man kan inte radera ett i taget för det går inte att öppna något sms just nu.
"Meddelande-minnet inte klart än"
Hääärligt!

Det är nu jag skall ha en bild.
Men eftersom jag använt kameran på mobil så blir det ingen bild

Tur att livet inte kretsar på en mobil
Då hade jag varit död nu.

Så kära vänner, bekanta, övrigt folk (ni får placera in er där ni tycker ni passar bäst)
Svarar jag inte på sms eller liknande (typ när ni ringer)
Så är det helt enkelt så att min mobil för tillfället att fått för sig att Johanna är otroligt jobbig just nu så det passar bra med en strejk.

En som inte uppskattar strejken
Johanna

Kommentera här: