En spännande vecka



Jag  har kommit hem från skola och träning. JA! Ni läste rätt, jag har tränat igen.

Den här veckan är fullsmäckad av saker. Det är inlämning i skolan (nackdel med min skola, man kommer ur pluggandet då vi inte har inlämningar elle rlknande så ofta) jag har "undervisning" på torsdag som jag skall förbereda och försöka få det lite pedagogiskt OCH intressnat. Jag har en andakt imorgon som jag måste planera till. På fredag skall jag ha ungdomsgrupp, det måste också planeras och tänkas igenom. På det här har jag också en pianolektion som jag skall försöka få in samt spela läxan. Dessutom hade jag tänkt att jag skulle vila upp mig efter lägret.

Yeey! Bra planering!

Därför valde jag att träna lite idag så jag fått gjort en träning den här veckan.
Om någon frågar vad jag gör just nu - jag väntar på maten som håller på att värmas.

Kommentera här: