En bra balans

Något som jag aldrig har varit bra på är att hitta en balans i min träning. Dels har jag tränat ibland alldeles för mycket för att sedan inte träna alls och så har det hållt på så. Dessutom så har jag, när jag väl tränat, haft så mycket fokus på träningen så att allt det runt omkring har försvunnit. Men igår var en sån där dag som jag kände att "den här dagen vill jag ha oftare och jag vill lära mig något av den". 

Och nu tänker ni kanske "tjenare, tjejen du är ju extrem". Ja, kanske lite? Men jag tror det finns något klokt i det här också.

Min dag såg ut ungefär så här igår:
*Skola
*Lunch med en klasskamrat
*Träning
*Äta lite mat hos pappa som jobbade
*Träffa vänner i kyrkan

Visserligen blev en ganska lång dag och jag tror inte jag orkar sådana dagar jämt. Men det jag som jag tyckte om var att jag fick med allt på något sätt (okej, spela piano saknas)

Jag gick till skolan, jag umgicks med vänner både vid lunchen och på kvällen. Jag fick träffa pappa (hade fungerat lika bra med någon annan i familjen) och jag tränade. Just det här att träningen inte utesluter det andra - det är det som jag varit så dålig på annars.

Jag var extremt glad igår - även om jag blev trött framemot kvällen!