Vårbilder



Det har varit vinter länge nu. Där jag bor har det varit ovanlig lång vinter med ovanligt mycket snö. Men nu börjar jag längta efter våren! Men snön ligger kvar och det enda som påminner om våren är solen.

Så därför tänkte jag starta en ny kategori. Den nya kategorin heter vårbilder. Tanken är att vi tillsammans skall vara ute och spana efter vår teckan och försöka ta kort på det. Och så sammanställer jag det som vi upptäcker. Har du en egen blogg så kan du lägga upp din bilder där och bara skicka länken till mig så lägger jag upp den här. Eller så kan du skicka över några bilder på det som du funnit som ett tecken på våren.

Är det så att du inte har kamera till hans så kan du bara skriva en kommentar eller ett mail så kan jag lägga upp det.

Jag tror våren har kommit mer på vissa ställen och mindre på andra. Därför kan vi hjälpas åt att sprida lite vårbilder. Så spana nu efter vårbilder och gå in och kolla på kategorin Vårbilder och se om det har kommit in några vårbilder och vårtecken.

Har du sett några vårtecken?
Skriv ett eget inlägg och skicka länken till mig
Eller skicka bilden till mig.

Epost: [email protected]
1 Thomas:

skriven

Hejsan.



Här kommer ett vårtecken från Lerberget i skåne.

Bilden tagen igår.. härligt eller hur?



http://lh3.ggpht.com/_ekoz6L13Z-Q/S5IcTvpynPI/AAAAAAAACHQ/7wmyTeaZKM4/s640/DSC00343.JPG

2 badgear:

skriven

Jag såg din önskan om vårbilder på jogg.se.



http://badgear.wordpress.com/2010/03/08/nionde-veckan-2010-krokus-vintergack-snodroppar/

Kommentera här: