Nu tänker jag klaga lite



Det här kommer tyvärr bli en ganska negativt inlägg. Jag tänker klaga lite. Men förhoppningsvis kommer andra inlägg att verka ganska så mycket mer positiva i kommande tider.

Jag öppnade mitt arkiv över skriva inlägg. Och vad är det jag ser? Jo det här:


Inte ett enda träningsinlägg. Inte något sådant. Bara Text&Tanke osv osv. Inte för att jag inte tycker om det, utan det att jag verkligen vill träna nu. Jag vill sätta igång, jag vill komma närmre målet, drömmen, det jag längtar efter. Men tillsvidare så får jag försöka hitta något positivt med det här.

En intressant sak, som gör det lite mer positivt att vara sjuk är, att jag har aldrig fått så många kommentarer som när jag skrev att jag hade blivit sjuk, kanske något att satsa på? Ja, att vara sjuk - det ger många kommentarer.
Nej tack! Så desperat är jag inte!

Mitt super-nässpray är slut. Och det är väldigt jobbigt!! Nu smäller det och spränger det i mina bihåller, slemhinnor, kallar det var du vill i ansiktet. Det gör i alla fall väldigt väldigt ont! Jag försöker att vända det positivt men nej, jag lyckas inte!


Nu har jag bestämt mig för att inte sitta så mycket vid datorn och tv:n i alla fall. Skall ta fram ett pussel om en stund, spela lite kort och göra sånt. Kanske piggar det upp mig? Ja, kanske inte från förkylningen, men från mina jobbiga tankar?

Kommentera här: