Sålt smöret och inte ens fått pengarna



Så typiskt!! Och jag hoppas att ni redan nu hör denna ironiska röst.
Jag kommer alltid sist! Skriver alltid saker sist.

För några dagar sedan hittade jag appen på facebook där man kan kolla vilka ord man har använt mest. Och jag tänkte att lite kul kan det väl vara att lägga ut det som ett blogginlägg. Men jag tänkte vänta ett litet tag för det är roligare att ha närmare nyår. Att sammanfatta året på något sätt.

Men nehej då. Då upptäcker jag att Egoina har gjort precis samma sak. Inte för att hon inte får göra det. Inte för att det är något märkvärdigt, utan nu kommer ju folk tänka att jag har härmat henne. Gjort samma sak. Ni vet härmar storbloggare för att få lika många läsare-knep. Eller det kanske bara jag som är orolig för det där??

Hur skall jag nu kunna bevisa att jag faktiskt tänkte skriva ett inlägg? Hmm...Det här känns inte bra! Jag som inte ens läser hennes blogg i vanliga fall. Och risken finns nu att det kommer komma kommentarer med 1000-tals bloggare som gjort samma sak. Hmm...

Bloggvärlden vs Johanna
100-0 (typ)

Hade jag haft en stor blogg så hade det kommit en bild på en ledsen Johanna. Eftersom storbloggare oftast ser ruskigt bra ut och dessutom lyckas se bra ut med ledsen min. Men inte ens där lyckas jag. Så därför blir det en bild på en ledsen blomma. Kan det bli mer ledsamt?



JHH - Bloggen med det senaste sist och med blommor istället för ansikten

Kommentera här: