Träning: Tisdag 27 oktober 2009


Wow! Vilken träning! Idag var det "bara" jag och L. Med trots detta körde vi ändå som vi brukar göra vid tisdagsträningar. Och jag måste få säga det med en gång! Jag är toppennöjd med min träning! Jag kände mig nöjd och glad när jag gick därifrån. Och jag gjorde inte mitt bästa hela tiden, jag undvek vissa delar (trotsade mot L) men lyckades också bli övertalad (tack) till att göra vissa saker jag inte ville från början.

Till träningen då.
Vi började med uppvärmning och löpskolning. Sedan blev det häckgång, jag är fortfarande rätt kass på det så jag gör bara vissa grejer för att verkligen komma in i det. Jag har stela höfter och det blir stelt och lite vridet hit och dit. Samtidigt så känns det bättre för varje gång så det är ju bara att fortsätta. Det är vida dessa tillfällen jag är glad att jag går emot mig själv och tränar med andra så jag kan få tips.

Träningen fortsatte sedan med en serie (60-80-100-120-100-80-60) Och egentligen är den inte så svår men jag har ändå tyckt det har varit lite kämpit men idag kändes det bättre än gångerna innan. Trots att jaginte har tränat. Jag tror att jag slappnade av mer idag och var inte lika stel, då blir det lite enklare.

Sedan till styrkan. Vi tränade mycket mage och sedan blev det medecinboll. Jag måste säga att jag tycker om det. Även om jag tycker det är jobbigt kanman få ur sig lite ilska och så. Men jag erkänner att jag ibland "fuskar" och inte orkar allt. Dumt!

Sammanlagt blev det ungefär två timmar. Vart tog tiden vägen? Men jag är grymt nöjd! Tack L :)
Jag ser framemot liknande träningar :)

Motiverad igen och återigen
JHH

Jag har ingen bild från träningen idag.
Därför får det bli en annan "intressant" bild som är tagen innan träningen

 

1 Anonym:

skriven

Bra jobbat Johanna!

Kommentera här: