Känslan efter träningspass och fighting face

I kväll har jag tränat. Det var på tiden om man säger så. Vi behöver inte gå in på detaljer men det är lite för många dagar sedan senaste träningen för att kroppen skall må bra men i kväll så! 
 
45 minuter senare, en hel del TRX-övningar och så lite axelpress känner jag mig rejält nöjd! Så skönt att avsluta den här arbetsveckan med ett träningspass! Är väldigt nöjd nu! 
 
Jag älskar den där känslan man får i kroppen och i huvudet efter att man tränat första gången på ett bra tag. Det skulle nog faktiskt vara en av fördelarna med att inte träna - den där känslan efter det första träningspasset efter ett uppehåll. 
 
 
Och nu kanske ni funderar på varför ni får se min ryggtavla och hår när jag tränar. Jo... det beror på att jag kanske inte vill att det första ni behöver se när ni öppnar bloggen (eller facebook) (eller annat ställe där ni läser detta inlägg) är mitt oerhört extrema fighting face.
 
Jag kommer aldrig vara ansiktet utåt för vacker träning (om nu träning behöver vara vackert...) men ett riktigt bra fighting face - det kan vi ändå ge mig! Eller hur? 
 
 

Kommentera här: