Ett nytt (gym)kapitel

Om det igår var ett avslut på ett gym så var det idag i stället en början och premiär på ett nytt gym! 

Det nya gymmet var så fint! Nu tränade jag visserligen inte utan var bara där och spanade in det men tror det kommer bli grymt att träna där.

Okej, okej, jag vet! Lite partisk är jag allt, jag hade ju inte kunnat skriva att jag inte tycker det är fint men jag är helt ärlig både när jag säger att jag tycker det är fint och att det kommer bli grymt att träna där! Vem vet, jag kanske lägger något pass i månaden här för att variera mig lite. 

Fint var det i alla fall!!






Ps. Ber om ursäkt gällande igår, ser på statistiken att rubriken lockade, tänkte inte alls att den rubriken skulle locka så många, misstänker att ni måste blivit lite besvikna när texten inte alls var lika dramatisk som rubriken men jag hoppas dagens lockar lika mycket - för det är värt att se! 

Kommentera här: