Extra vilodag

I morse fick jag ett mail; dagens träningar hade blivit inställda, så klart väldigt tråkigt men jag skall erkänna att jag kände viss lättnad när jag läste det. Inte för att jag inte såg fram emot själva träningspassen utan mer att jag skulle få en dag hemma med vila. 

Jag har varit trött det senaste, inte bara pga träning utan trött i huvudet också. Så den här dagen har verkligen varit nyttig för mig. Jag har haft nästan helt tyst omkring mig, inte tittat på tv eller lyssnat på musik och det har varit så skönt för hjärnan att inte behöva ta in en massa intryck och känslor. 

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit ute på en promenad och hittat ytterligare 6 checkponits. Alltså skogen: så bra terapi den är! 

Efter en riktig lugn dag och en fantastisk promenad ute i skogen har jag en helt annan känsla i kroppen nu i kväll. Om jag bara somnar i tid i kväll så har jag verkligen hjälpt mig själv! 

Nu blir det en drös bilder från dagens promenad:




Kommentera här: