Dundermorgon

Vilken bra morgon jag har haft! Jag och min kollega har gått långpromenad och ätit en dunderfrukost men låt mig ta det från början. 


I morse vaknade jag vid kvart i sex trots att jag hade ställt klockan på halvsju. Jag och min kollega hade bestämt att vi skulle träffas tidigt, gå en morgonpromenad och på vägen köpa surdegsbröd och tillbehör till detta. 

Sagt och gjort. Vi möttes vid sju, gick ut på promenad, en sväng i skogen, en sväng längs vatten och så in i Kungälv där vi köpte bröd och tillbehör innan vi fortsatte promenaden hem. Totalt blev det 8 km promenad men jag tyckte tiden bara rann iväg för det var så trevligt att gå och prata. 

Väl hemma fixade vi sedan dunderfrukosten och åt väldigt mycket frukost och fortsatte våra fina samtal. 

En mycket fin morgon helt i min smak! 


Kommentera här: