Träning: Hoppfull!

Jag kör vilovecka den här veckan som sagt och oj vad skönt det är! Att gå hem från jobbet igår och knappt behöva tänka på vad som skall packas till i morgon eller behöva göra något som man inte hinner senare i veckan. Ja, det var en avslappnad känsla igår. Tilläggas bör ju att jag egentligen inte lägger ner sååå mycket tid på träning, men det tar vi en annan gång. 

Tillbaka till viloveckan. Det var som sagt skönt att gå raka vägen hem igår och idag hade jag en tanke på att träna men så ville jag hem och ja, då gick jag hem. 

Väl hemma så har jag sett över de 5 senaste veckornas träning och ja, sedan påsk har jag tränat på riktigt, riktigt bra! Styrkepassen har faktiskt varit utmanande och jag har hållt i antalet pass per vecka. Det är därför inte konstigt att det känns väldigt skönt med lite vila nu. 

Det som drar ner det hela är själva friidrotten. Men! Men! Kan jag nu bara fortsätta med styrketräningen som jag gör nu, får behålla samma goa känsla jag har i kroppen OCH ryggen, benen och fötterna inte krånglar för mycket - tänk om jag då kan höja kvalité och kvantitet på friidrottsträningen? 

Åååh! Bara tanken på att få lite resultat gör mig alldeles pirrig i hela kroppen. 

De senaste veckornas träning har varit bra! 

Det skall bli väldigt spännande att de hur det här slutar. Jag har en bra känsla i kroppen just nu. Det var väldigt länge sedan jag var så här hoppfull! 
1 Yasmine:

skriven

Vilovecka låter spännande! :D Kram

Svar: Det är framförallt väldigt behövligt! 😊
JHH

Kommentera här: