Äntligen lite flyt!


Jag borde egentligen sova nu för min plan är att jag skall träna innan jobbet i morgon så jag kan åka direkt till stugan efter jobbet. Så ja, jag borde verkligen sova nu... men jag har inte ens packat klart helgens packning eller morgondagens träningsväska och jag kommer inte vara redo att åka hemifrån 06.00 i morgon...

I stället har jag skrollat i genom mitt bildgalleri samt instagram efter en bra träningsbild att använda till detta inlägg. Utan egentligen bra resultat. Så onödig tid. 

Det jag egentligen ville ha sagt är:
☆ Jag gick från friidrottsträningen NÖJD och GLAD för andra träningen i rad. 

☆ I dag har jag kört mina allra första starter i startblock där jag kört häck också. Alltså: start i startblock och sedan en häck några löpsteg bort. Och det gick bra! Visserligen superlåg häck men ändå!! Körde även några lopp med tre häckar med start i blocket. Så kul! 

Förlåt för allt träningssnack men ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN börjar friidrotten lossna. Jag känner av rygg, höft och smalben fortfarande men kan köra ändå. Och jag har roligt! Och är så glad att jag aldrig gett upp det här. 

Nu skall jag bli ännu snabbare, ännu starkare och få ännu mer pannben så jag kan hoppa längre, springa fortare och sätta de där högre häckarna.

Friidrott alltså! Friidrott! ♡

Och känslan av att ha lite flyt ♡. 

Och framtiden rent träningsmässigt, det är så spännande!! ☆

Det fick bli den här bilden tillslut. 

Kommentera här: