Förkyld tjej

Det blev en redig, klassisk förkylning den här gången. 

Fördelen: Ja, det enda är att jag inte ens behöver fundera på om jag skall vara hemma eller kan jobba. Det är ingen människa som vill träffa mig just nu. 

Annars är det rätt segt. Försöker se det som tid att verkligen vila och återhämta mig men kroppen är rastlös, huvudet dunkar och förkylning är aldrig roligt. Dessutom börjar det rycka i kroppen efter träning, inte för att jag har dåligt samvete över att inte träna utan mer att det har varit så roligt det senaste. 

Jag är helt enkelt inte gjord för att ha förkylning. Men någon nöd går inte på mig, jag har det bra. 

Bjuder på bild från dagens utsikt. 

1 Yasmine:

skriven

Krya på dig! <3

Svar: Tack! ♡
JHH

2 Carolina:

skriven

Trist att vara sjuk, det är aldrig roligt :/ men skönt att veta helt säkert att du inte kan gå till jobbet med förkylningen och inte får samma dåliga samvete! :)

Svar: Neh, det är inte roligt men samtidigt, som du säger, så finns det inget val och det känns ju bra :)
JHH

Kommentera här: