Mycket natur

Det blir mycket naturbilder just nu. Ber lite om ursäkt i förväg för det känns inte som det direkt kommer att minska under en period framöver även om jag skall försöka variera mig lite. 

Men! Natur, skog och sol ligger högt upp på min favoritlista just nu. Helt klart ett fint sätt att spendera några timmar och helt klart väldigt bra terapi! Så skönt att jag orkar och vill komma ut. Den här veckan har jag gått 47 km och varit på promenad mer än 12 timmar totalt. 

Idag har jag och pappa varit ute i nästan 3,5 timmar. Majoriteten av tiden gick vi skogen, både utanför och på stigar och majoriteten av tiden var det också riktigt, riktigt skönt då vinden inte nådde oss. 

Hade kunnat berätta mer om detta men det får jag göra en annan dag för nu är jag alldeles för trött för det och jag behöver åka hemåt i tid. Men natur alltså... och sol. Och skog och allt det där. Fina saker! 


Kommentera här: