Majselfie

Den här månaden har jag inte hunnit gå någon längre promenad. Maj har mest handlat om Spanien, jobb och flyttpackning och ja, allt annat som rör flytt. 
 
Därför är det här något på gränsen till att vara "godkänt" men jag lämnade en förfrågan till styrelsen (vilket är... jag) och frågade om det, med tanke på rådande omständigheter, kunde räcka med en minuts promenad längs med vattnet innan badande och styrelsen meddelade på att det fick gå den här gången eftersom syftet är att komma ut och må bra.
 
Så jag har alltså gått en minut längs den här sjön och sedan tog jag året första dopp och det var väldigt skönt. 
 
Det var en väldigt vacker kväll och en välbehövlig stund vid sjön.

 
1 emma:

skriven

vad vackert!

Svar: Ja :) Det var väldigt vackert:)
JHH

2 Anonym:

skriven

Så underbart härligt ❤ 😃 och så skönt att styrelsen gick med på detta den här gången ❤ 😃 Kramar Cissi

Svar: Ja det var härligt 😊🌺
JHH

Kommentera här: