Sista veckan innan semester

Kommit hem, diskat, fixat lite mat till i morgon och packat väskan. Nu sitter och dricker mitt efterlängtade te. Jag har inte druckit te här hemma på hela den här veckan för jag har glömt köpa mjölk hela tiden, har visserligen druckit te på jobbet men det är inte samma sak som att krypa upp här i soffan. 
 
Här varit och ätit middag hos bror och svägerska. Gillar verkligen den tradition vi har, äta middag, prata lite och sedan är det klart. Inget märkvärdigare än så men så fantastiskt. Gillar också att jag och Jennifer inte behöver vara mångordiga för att boka, vi vet hur det fungerar nu. 
 
 
Idag bjöd de mig på vegetariska burgare, bas på svarta bönor och cashewnötter. Så goda! Gillar att även de gärna äter vegetariska varianter. Så gott! Tack!! 
 
 
Så... Skall nu alltså vara redo för sista veckan innan semester. Det här kommer nog bli en bävervecka. Bävervecka? Frågar ni. Ja, en sån där när jag kommer vara mer som en överkörd bäver än människa. Jag är så trött. Hela den här helgen har jag antingen vilat eller så har jag sovit. Okej, jag har badat, varit i kyrkan och hemma hos J&J men resten av tiden har jag sovit eller vilat. 
 
Jag antar att jag börjar slappna av lite, insett att min längre semester är snart och då börjat känna av hur trött kroppen är. Så, antingen kommer ni höra av mig, möjligtvis något trött, eller så hör ni inte av mig alls och då vet ni varför.
 
Önskar er en trevlig kväll!  

Kommentera här: