Semester

Så, nu har jag semester. Eller ja, har haft i flera timmar faktiskt. Måste säga att det känns väldigt väl behövligt med semester, det har jag känt i flera veckor nu. 
 
Så hittills på min semester? Jo, efter att äntligen lyckats ta mig från jobbet åkte jag om lägenheten och hämtade kontaktlinser så att jag kan se bra på långt håll (dessa använder jag inte när jag sitter vid datorn så jag har dem aldrig när jag jobbar) och sedan åkte jag till gymmet och avslutade juni månad med ett helt okej träningspass. Efter det tvättade jag bilen, pratade med pappa i telefon och så har jag satt igång en tvätt. 
 
Nu sitter jag här och väntar på att tvätten skall blir klar så jag kan hänga den och gå och lägga mig. Jag vet, så rolig är jag men är så trött efter att ha gått upp tidigt och bara sovit 5,5 timmar i natt. 
 
Jag blir inte roligare än så här i kväll. Så vi hörs helt enkelt en annan dag. 
 

Kommentera här: