Blåbärsplockning

I dag har jag varit ute och plockat blåbär. Låt mig få säga så här; Det regnade en hem del. Ja, väldigt mycket skulle jag till och med vilja kalla det men egentligen så störde det inte mig så mycket.  Jag vsr ju beredd på att det skulle vara blött. Jag hade min regnjacka, skor som inte gör något om de blir blöta.  Till detta keps. Det är verkligen dagen tips: använd keps när ni är ute och går när det regnar. Det är perfekt!! 
 
Nu kanske någon ställer sig frågan varför JHH? Varför välja en dag när det regnar? 
Jo här har ni mina svar: 
1. Jag har inget emot att gå i regn
2. Jag har till och med skjutit på det så det varit så fint väder 
3. Min semester börjar närma sig slutet det var liksom dags att göra det. 
 
Jag var inte ute så länge men det räckte för att jag skulle få plockat några blåbär och att bli genomvåt. Jag trivs ju som sagt utomhus i naturen och bortsett från att allt fortfarande är blött flera timmar senare så var det en härlig tur.  
 
Det känns så galet bra att trotsa vädret och göra det jag känner för. 
 
1 Johanna Dahlin:

skriven

Så härligt ändå trots allt. Älskar också naturen och du påminde mig precis om var jag ska se till att spendera kommande helg!

Svar: Hoppas du haft en trevlig helg :) kanske blev det en tur i skogen ? :)
JHH

Kommentera här: