Långsam men väldigt nöjd

Jag är så nöjd med dagens träning, trots jag bara hann med hälften på grund av att jag var sen till träningen och var tvungen att duscha och äta innan jag började jobba. Trots detta är jag nöjd! 

Det beror nog främst på att jag var så lugn dag. Lugn och långsam. Min plan idag var att bara hålla igång, inte tänka på att det gick långsamt, att jag egentligen , någonstans på något sätt kunde göra det snabbare. Jag lät mig liksom gå i mitt snigeltempo. Men jag gjorde det. Det är långt mycket mer än den senaste månadens träning har varit. 

Så jag rodde, och hoppade boxjump, körde lite hand release push up och så försökte jag springa. Fast det sista gick så där. Men istället för att tänka negativt blev det mer "jag skall lära mig det här." 

Dagen lugn och inställning var så bra och gav så bra resultat att det var lite tråkigt att jag inte hann med allt. 

På väg tillbaka där jag hade tagit mig till innan min lilla mentala krasch? Jo så att. Jag är på väg tillbaka. High five på det!! 



Kommentera här: