Full rulle

Oj, jag ha lyckts göra mycket sedan i torsdag. Träna ett bra pass, jobba kväll, jobba morgon, spela massa musik, kolla på film och äta god mat tillsammans med S och slutligen, efter att ha varit vaken i 22timmar i fredags även sova. Det är full rulle den här helgen, vi skall repa och spela och spela lite musik till. På måndag, ja då är jag ledig för nu har min semester börjat. 
 
Eftersom jag, som vanligt har dragit ut på tiden på det jag skall göra för jag helt enkelt nöja mig med att lägga några, mindre roliga bilder och sedan försöka berätta något vettigt ikväll. För nu måste jag verkligen sätta igång med saker och ting!

I fredagsmorse fick jag ta vad-vi-har-hemma frukost. Det blev ganska bra

Min bror hade köpt hem god juice, som vi aldrig har annars. Lyx.

Jag och S skulle hämta mat. Det regnade. Ganska mycket

En mörk bild på god mat. En bra kväll blev det i alla fall
 
1 EmelieMaria - träning&annat:

skriven

Tyckte det var galet mysigt igår att sitta inne och mysa när det spöregnade ute :D Kanske int elika kul att hämta mat id et vädret men ändå ^^

Svar: eh...skall jag vara helt ärlig så njöt jag inte igår ;) men annars, så kan jag njuta när jag vet att jag inte behöver gå ut :)
JHH

2 Malin E:

skriven

Grattis till semestern :)
Låter som du hunnit med mycket roligt de senaste dagarna! Härligt!!

Svar: taack :) nu har jag visserligen inte jobbat så mycket den här terminen så det har blivit så att jag längtat efter semestern. Men lite skönt skal det bli ändå :) Jag har haft bra dagar, ja :)
JHH

Kommentera här: