Härliga morgon i mörker


Godmooorgon. Känner mig pigg och glad om än en ganska stor smula hungrig (vet att stor smula egentligen går emot begreppet.) Jobbar morgon idag och var igår väldigt fundersam hur jag skulle var pigg idag. Men det går bra. 
 
Tror personligen att jag har enklast att gå upp kvart över fyra. Har vaknat vid den tiden flera gånger den här veckan. Frågan är bara. Kan man gå upp då i vanliga fall? Vad skall man göra kvart över fyra? Man kan kan ju alltid åka och träna. Det är ju iof inte så illa. Jag borde göra en sån där undersökning och se när jag borde gå upp om det nu hjälper?
 
Jaha. Nog pratat om det. Tänkte nu få i mig mat. Åh, det finns inget som är så gott som frukost som på morgonen när man är riktigt hungrig. Sedan blir det jobb, härliga, härliga fredagsmorgon på jobbet.
 
Jag hoppas ni får en grym dag! :)
 

En frukost bild från arkivet

Kommentera här: