Långt vs kort hår (?)


Mitt hår är inget jag är stolt över just nu. När jag var hos friösren sist sa jag "jag kommer tillbaka snart". Eh...det var för över ett halv år sedan. Sedan dess har håret bara fått växa. Nu börjar det bli dags att göra något åt det.

Hittade gamla bilder. Kanske är det dags för kort hår?


Lockigt



Väldigt rakt


För ett tag sedan

1 Elin:

skriven

Mitt hår måste också klippas, ska beställa tid i jul tänkte jag.. Är sugen på kort men är för feg! Haha :)

Svar: Lätt hänt! (;

2 Sara J :):

skriven

Det lockiga var verkligen jäätte fint! :)

3 snigelpickan:

skriven

Det lockiga såg ut som guldlock! Jättefint!

4 AnnaWK:

skriven

Sv: Tack så mycket. Ja min frisör sa också att jag hade fått långt hår, speciellt med tanke på att jag för två år sedan klippte det i hakhöjd och har klippt det ett par tre gånger efter det.

Å andra sidan jämför jag mig med min brors tjej som har megalångt och supertjockt OCH jätteblont naturligt hår och då är mitt inte lika långt längre. Men annars är jag väldigt nöjd :)

5 JHH:

skriven

Sara J: vad roligt att höra :) min fundering är bara om jag kommer orka locka det så varje morgon;)

6 Karin:

skriven

Du passar både i långt och kort! snyggt med lockigt :) Och ja pepparkaksdumlen är riktigt god! Lite som pepparkaksdeg med dumlechoklad ;D

Kommentera här: