Pensionärsvarning?



Igår hände något som inte hänt på hur länge som helst. Jag var helt ensam hemma en fredagkväll. Jag kommer faktiskt inte ihåg när detta hände senast (kanske var någongång i somras men det är inte alls samma sak!!) Men den här kvällen var alla i familjen iväg på olika ställen och härjade så jag passade på att stanna hemma och bara njuta.

Efter ha att sovit en stund så satte jag igång vid halvsjutiden att laga mat. Jag var då ruskigt hunrig och klarade inte av att vänta längre. Maten blev tacos. Inte för att det kanske är det godaste som finns men efter att ha sett den här bilden i torsdagskväll blev jag grymt sugen på det och därför fick det bli den maten denna kväll.

Jag är inte jätteduktig på att laga mat men den här gången blev köttfärsen nästan precis lika god som när mamma burkar göra den (och tro mig, det är riktigt gott!) Eftersom jag var hungrig tidigt på kvällen så började jag äta klockan sju och tittade på film. Den här gången blev det ocean's thirteen. Jag gillar verkligen den filmen ( även om ocean's eleven kanske är den bästa). När klockan var nio hade jag ätit upp maten och tittat klart på filmen. Jag var sjukt trött men tänkte att det går ju inte att gå och lägga sig vid nio en fredagkväll. Jag hittade en film på TV och tittade klart den.

När klockan var tio frågade jag mig själv ytterligare en gång om jag inte kunde få gå och lägga mig och det fick jag. Så när klockan var halv elva, då hade jag nog redan somnat. Jag var riktigt trött.

Men jag hade en mysig kväll och jag njöt av att vara hemma helt ensam och bara...var själv.
En riktigt lyckadkväll.
Även om det kan finnas en risk att det är lite pensionärsvarning?


så såg det nästan ut...men jag gillar inte championer.
Men tyckte bilden såg ganska bra ut.

1 spiderchick:

skriven

gooooooott!! :-)

2 SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

skriven

vad gott :D

Kommentera här: