21. Därför tränar jag

31 dagar med JHH

1. Jag älskar träningsvärk. Jag älskar känslan av att ha lite svårt att gå och det gör lite ont. Men det skall vara träningsvärk i rätt mängd.

2. Jag älskat att ta på mig träningstightsen. De är snygga och jag blir glad av att bara ta på mig dem. Hade de inte varit så dyra så hade jag köpt många fler.

3. Jag älskar tröttheten efter ett träningspass. När man ätit, fått i sig vatten och gjort klart dagens alla bekymmer och man lägger sig i sängen och är lagom dåsig. Det är en underbar känsla!

4. Jag tycker det är roligt att gå in i kamp med häckgång och intervaller. Känslan efteråt är bäst.

5. Läkarna säger att det är bra att träna. Sedan jag började besöka läkarna för bihålsinflamtion (som tillslut visade sig att det inte alls var det utan antagligen stress...) så har de sagt att jag skall träna.  Därför gör jag det.


JHH; Redo att ta tag i dagens träning.
På flamshumör (=glädje) precis som det skall vara

Kommentera här: