4. I min träningsväska

31 dagar med JHH

De gånger när jag åker iväg (och inte är ombytt när jag åker till träningen) så finns de vanligaste kläderna i min väska. Det är topp, linne, tights och låga strumpor. Där finns också skorna med inlägg samt en varmtröja. Ibland finns det överdragsbyxor också. Vattenflask och frukt är inte helt ovanligt heller.

Ganska ofta försöker jag komma ihåg att packa ner mitt nässpray (plockar ut det när jag åker på läger) jag har märkt att det hjälper mig lite under träningen eller efteråt. Jag har alltid haft väldigt trånga slemhinnor i ansiktet/nästan (hur förklarar man det där utan det låter knasigt?) och ibland kan det göra att det känns väldigt konstigt och att hela huvudet är uppblåst - då hjälper nässprayet. Men jag försöker använda det så sällan som möjligt man vill ju inte bli beroende.


Så kan det se ut

Kommentera här: