31 dagar med JHH

Det finns ganska många ute i bloggvärlden som gjort olika listor där man skriver något om sig själv under ca 30 dagar. Jag skall erkänna, jag tycker inte så många av de listorna är särskillt intressanta, tills jag såg den här listan. Så jag snodde den men ändrade lite så att den kanske kan passa även den som inte är lika mycket träningsnörd som jag är. Dessutom ändrade jag det till 31 dagar.

Så kika nu in här på bloggen varje dag. Klockan tolv kommer inläggen dyka upp (japp jag har ordnat det).


1. Favoritsysselsättning i vardagen

2. I mina öron när jag tränar

3. Favoritårstid på året

4. I min träningsväska

5. Topp 5 på favoritmusik just nu

6.  Favoritövning

7. Ett barndomsminne

8. Så tänker jag dagar jag inte vill träna men det står träning på programmet

9. Mina inspirationskällor

10.Ett fint idrottsminne

11. Då mår jag som bäst

12. Favoritidrott

13. Så tänker jag om mat

14. Det här gör mig glad

15. Då tränar jag allra helst

16. Såhär ser en perfekt dag ut

17. Mitt måtto

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

19. Favoritidrottare

20. Favoritfilm

21. Därför tränar jag

22. Det här har jag svårt för

23. Detta skulle jag vilja kunna

24.Drömmar i livet

25.
Detta tränar jag allra helst i

26. Så sover jag

27. TV är rubriken

28. Där tränar jag helst

29.Detta klarar jag mig inte utan

30. Glöm inte att...

31. Berätta något om dig själv som inte många vet om

Kommentera här: