Det jag älskar att göra



Sol. Värme. Inte så mycket tyska kvar. Maria, glass och cider. Bror försöker hjälpa mig med piano och dator och få det att fungera ihop. Jag behöver städa mitt rum för saker till pianot/datorn är borta. Men inte nu. Nu skall jag spela piano och sedan skall jag sova, förhoppningsvis.

Imorgon är det träning! Det skall bli så grymt gött!! Håller det fina vädret i sig kan det bli riktigt underbart!! Jag är faktiskt riktigt nervös! Det var flera veckor sedan jag tränade och ännu mer med tränare och kast som det är imorgon. Men vad kan gå fel? Allt! Men vad gör det? Inget. Jag skall försöka njuta av att få möjligheten att göra det som jag älskar att göra.

Nu skall jag spela piano. Igår när vi spelade klaffade allt så precis. Allt som jag ville göra, det satt utan att det blir fel (det finns ibland en risk att man gör väldigt mycket samtidigt och att det bara blir fel, men inte den här gången) det var en underbar känsla!!

Önskar er en god forsättning
JHH

Kommentera här: