Träning: Tisdag 26 januari 2010

Dagens träning:  Träning i hallen

Mål med dagens träning:  kämpa!

Så gick dagens träning
Dagens träning gick bra! Jag är nöjd efteråt! Jag fick visserligen kämpa som en dåre på styrkan. Men jag klarade det och det kändes bra! Och idag fick jag det ännu mer bekräftat - det hjälper att kämpa! Jag har blivit mycket bättre på häckgång! Givetivs finns det mycket att lära sig och att göra bättre! Men jag har ändå kommit en bit. Härligt!

Dagens träning såg ut så här:
- Uppvärmning
- Häckgång
- Serie (För min del blev det vanlig löpning) 3*200m
- Styrka med medicinboll:
    - 6 övningar *2 (Jag kan inte namnen så det är ingen idé att ens försöka)
- Fötter
- Ordentlig nerjogg

Negativt med träning
- Jag lyckades undvika löpskolning (visserligen med en bra anledning men ändå inte okey!)
- Jag hittar inte rytmen på can-can
- Jag är ganska svag i armarna
- Löpning, intervaller och serie måste jag bli bättre på

Positivt med träning
+ Jag körde häckgång trots att det var mycket folk runt omkring
+ Jag var grym som fortsatte att köra på styrkan trots att jag var lite trött
+ Det var bra jobbat att jogga, springa sammanlagt 3 km i dag
+ Jag höll mig med glädje igenom hela passet
+ Jag hade fokus på mina uppifter under träningen

Det här ser bra ut :)