Så nöjd med dagens träning!


Friidrott och löpträning idag. 

Efter ca 2 veckors löpvila för fötterna var det så dags att springa igen. Jag är alltid lite nervös när det är intervaller men det gick riktigt bra i dag, både fötterna och jag var nöjd efteråt. 

Dagens pass: 3 x 200-100-100-100, med 100m gångvila mellan intervallerna och ca 2.10 min setvila. 

Jag är alldeles för trött i min kropp för att skriva mer och behöver dessutom lägga i från mig telefonen men ah, i kväll är jag nöjd! 

Och väldigt trött. 


Känslan efter intervaller och delvis nu...

Känslan som kommer infinna sig om en stund. 

1 Carolina:

skriven

Härligt då man är nöjd över sin egna prestation under träningspasset! :)
Sov gott!

Svar: Ja, det är en härlig känsla och det är verkligen inte alltid jag känner så, så när jag väl gör det så njuter jag 😊
JHH

Kommentera här: