Macken

I kväll när jag åt mat tittade jag samtidigt på macken - Tv-serien på scen. Jag gillar verkligen galenskaparna&After shave! 

Jag och pappar var och tittade på den på förra året, jag gav det till pappa i 60-årspresent och hade då både fixat present till pappa i god tid samt fick se macken. Fint! 

Jag minns fortfarande den där känslan när man satte sig i stolarna inne i teatern, minuten innan det började och sedan när det började. Den känslan var fantastisk. Sedan var det ren och skär njutning föreställningen igenom.

Idag när jag tittade blev jag påmind om den känslan, fick den i något miniformat när de jag tittade på början på företställningen som nu finns på svt play ett tag fram över - det är något man verkligen inte får missa. 




1 Yasmine:

skriven

Vilken bra present att ge sin pappa :D

Svar: Heller hur! var supernöjd med idéen! :)
JHH

Kommentera här: