40 dagar i rad

I 40 dagar i rad har jag nu skrivit minst ett inlägg per dag. Av olika karaktär men alltid något. Några kanske är jättetrötta på mitt svammel men jag tycker det är roligt, och lite skönt att skriva av mig ibland. Får även lite respons ibland och det gör det hela ännu roligare. 

Har inte direkt någon plan med det hela utan tänker fortsätta skriva så länge det är roligt, har inte heller satt krav på mig själv att skriva varje dag fortsättningsvis utan det är något jag gör när det känns bra. 

I kväll är jag oerhört trött så nu skall jag ta en snabbdusch och sedan skall jag sova. I morgon är det fredag och just nu känns det väldigt, väldigt skönt att det redan är helg igen. Det skall bli väldigt skönt! 

Nog med kvällsvammel! Önskar er en fin kväll och en riktigt god natt! 


1 Yasmine:

skriven

Gick också och sov tidigt igår, främst för att jag jobbade idag men också för att jag var supertrött! Ska göra samma sak idag :D Hoppas du haft en fin dag :) Kram

Svar: Visst är det skönt att gå och lägga sig/sova tidigt?! Somnade inte så snabbt igår tyvärr men i kväll finns det risk att jag däckar tidigt ;) Trevlig helg :)
JHH

Kommentera här: