Bra dag!

I dag har varit en bra dag! 

Ibland har jag svårt att förstå vad det är som gör att vissa dagar blir bra och ändra mindre bra. Som idag,  jag har sovit närmre 5 än 6 timmar. Fick gå ner till källaren och stå och duscha på det svinkalla golvet, sedan frysa på jobbet näst intill hela dagen så att fingrarna var alldeles stela när jag skulle åka hem (jobbar inomhus, det låter ev lite värre än det var men bara lite!) Och dessutom sitta i över en timma och vänta så jag kan kunde fixa pass.

Trots det har det varit en utav de bättre dagarna med energi på länge. För jag kom igång när jag mötte kylan i trappen, jag har gått runt och lett åt att det är så gulligt att alla går runt med extra tröjor/halsdukar/jackor inomhus, jobbet har varit smidigt och rullat på, jag hade väldigt, väldigt god lunch med mig, jag kom iväg från jobbet bara fem minuter "för sent" och en timma är väl egentligen ingenting i pass-sammanhang? 

För att få det här käcka inlägget att bli ännu mer käckt och ytterligare lite mer provocerande har jag även tränat på vägen hem. 

Jo, så att; bra dag med mycket lugn och glädje i kroppen.  Det tackar jag inte nej till! 

Kommentera här: