Fint leende



Ser ni leendet?

Det finns inte så jättemycket som jag tycker om den här bilden (ja förutom från minnena runt omkring själv bilden) bortsett från själva leendet. Jag blev så glad när jag hittade det här kortet. Och då kanske någon undrar varför jag lägger upp det här kortet eller skriver något sånt?

Anledningen till att jag lägger upp det här kortet är att jag alltid, i många många år verkligen har hatat mitt leende och då snackar vi hata på riktigt! Jag har alltid tyckt det har förstört allt annat och hur mycket alla andra än har tjatat på mig så har jag inte trott på det för jag ser ju själv att det inte är fint. Därför blir jag så glad när jag såg det här. Tänk att det i alla fall, i en viss vinkel kan bli fint. Det blir jag glad över.

Men varifrån den där glädjen egentligen kommer ifrån - det tar jag en annan gång

Kommentera här: