10.Ett fint idrottsminne

31 dagar med JHH

Jag själv har ju inte gjort några fina idrottsminnen så jag får ju istället minnas vad andra har gjort.
Och ett utav det bästa är ju helt klart när jag var i Göteborg och tittade på friidrotts-EM i Göteborg. Det är en utav de bästa upplevelserna jag har gjort i mitt liv och jag skulle så gärna vilja göra om det. Att vara med och titta från början tillslut. Vi var där på Ullevi från nästan morgon till kvällen. Jag vet inte hur många timmar man satt där. Det var roligt att följa det från kval till finaler man skaffade sig favoriter som man kanske inte hade haft som favorit framför TV:n.

Att det gick ganska bra för svenskarna under mästerskapet gör ju inte saken sämre. Ojojoj! Det var helt klart en underbar vecka!! Jag kommer nog faktiskt minna det för alltid!


Christian Olsson (visserligen under finnkampen men ändå)

Kommentera här: