Kanske någon som skulle vilja..?



Jag hoppas ni kommer ihåg min lista från igår, på saker som jag behöver hjälp med.
Kanske behövs det en liten uppdatering? Visst är det så?

-> Någon som städar mitt rum
Behövs inte eftersom jag var tvungen att städa mitt rum efter det att sängen gick sönder.
-> Någon som plockar upp sakerna ur väskan som var på läger

-> Någon som tycker om att springa runt i klädaffärer och som är villig att hitta kläder till mig

-> Någon som tvättar (framför allt: hänger tvätt)
Är inte i lika stort behov av hjälp här längre.

-> Någon som tycker om att laga mat
Ja, det är ju så. Jag behöver mat så jag inte behöver tänka så mycket på matlådor. Igår så lagade min bror   lite mat åt mig som jag kunde äta idag när jag kom hem från skolan. Tror ni inte då att pappa har tagit den? Yes! Stackars mig. Stackars Jacob. Och stackars Pappa...

-> Någon som är kunnig inom området >>kamera<<
Har fått några som tipsar och så. Tack :)

Så ser det ut just nu.


Gårdagens mat som jag faktisk fick äta i lugn och ro
1 gotteochvi♥:

skriven

sv; haha men åh, tack så mycket!

Kommentera här: