veckoplanering vecka 50 2009

Veckoplanering för träning vecka 50
Måndag - Träning hemma. Gå snabbt. 5 km
Tisdag - Träning med T
Onsdag - Vila
Torsdag - Vila/simma
Fredag- Träning
Lördag. Gå 5 km/vila
Söndag Gå 5 km/vila
 
Mål för den här veckan
- Träna minst två gånger
- Vara med på träning med tränare
- Inte ge upp
- Gå över obekväma gränser


Så var det dags för ytterligare en vecka med träning. Jag ser fram emot den här veckan. Förhoppningsvis går det lika bra som den här veckan har gjort.

Jag har ungefär samma upplägg som förra veckan. Jag kommer att börja så smått utveckla mina pass då jag går så att det till slut blir jogg, vet inte riktigt hur jag skall lägga upp det men jag planerar för fullt! Målen blir också desamma! Jag tycker det är bra. Skall fundera om jag skall mer konkreta mål, men just nu trivs jag med dem. Det är lite utmanande men ändå så att jag klarar det.

Ser fram emot det här :)
JHH