Tisdag 15 januari

Några punkter om den här dagen;

♡ Klarade av att gå upp tidigt och var på gymmet vid 06.20 typ.
♡ Tränade ett riktigt bra pass där jag tränade helt enligt plan och det kändes väldigt bra för att vara morgonträning.
♡ Älskar (!) att träningen går bra nu! 
♡ Åt sedan en pangfrukost i samband med morgonmötet. Så gott med mat efter träning!! 



♡ Hade en helt okej arbetsdag, kanske något trött efter den tidiga morgonen. 
♡ Promenerade hem i snö.
♡ Väl hemma har jag haft en väldigt lugn kväll där jag fullständigt struntat i allt som behöver göras.
♡ Gillar när träningen redan är gjord och jag får en ledig kväll. 
♡ Nu skall det bli skönt att sova.

Jag har haft en mycket bra dag. Jag hoppas er har varit fin också! 

1 Carolina:

skriven

Lät ju som en underbar tisdag ju. Förstår att det måste kännas väldigt skönt efter träningen och sedan få i sig en himla god frukost :D

Svar: Det var FANTASTISKT!! :)
JHH

Kommentera här: