Lördagshälsning

Denna lördag kommer lördagshälsningen från soffan där jag landade när jag kom hem från gymmet för en liten stund sedan. 

Jag vaknade tidigt idag, vid halvsju. Jag som hade sett fram emot sovmorgon hela veckan men jag kände pigg, alltså inte oroligt pigg utan faktiskt utvilad så när jag inte lyckats somna om efter en trekvart gick jag upp, fixade gröt som jag sedan åt och sedan stack jag till gymmet. Och vilken skön morgon! Solen sken, det var frisk och hög luft och alldeles lugnt, perfekt att cykla fram och tillbaka till gymmet då! 

Det är så skönt att vara på gymmet när det är lite folk! Jag kunde köra mina övningar i önskad ordning utan att behöva vänta eller anpassa. Dessutom kändes det roligt att träna idag, la till och med till några extraövningar för jag kände att jag hade kraft och energi över. Men nu är jag riktigt trött i benen så det skall bli skönt med vila i morgon. 4 pass den här första veckan efter mitt uppehåll känns ändå bra, dessutom känns det roligt och jag har kunnat köra 2 friidrottspass utan att ha extremt ont efteråt! Det glädjer mig! 

Nu skall jag äta min andra frukost! 
Trevlig lördag! 




1 Jessica:

skriven

Tom jag har börjat uppskatta mornar, är fortfarande mycket trött (och lite grinig) när jag går upp men piggnar till fortare. Hoppas hela helgen ler mot dej!

Kommentera här: