Varvetfunktionär

I dag har en väldans många människor sprungit Göteborgsvarvet och idag har jag fyllt väldans många muggar med vatten  till de människor som sprungit då klubben hade hand om en utav vätskestationerna längs med banan. 

Det har varit en strålande dag idag, blå himmel, lite bris och kanske 23 grader eller något, perfekt för oss funktionärer - kanske lite varmt för löparna. Det lilla jag kunde se så kändes det som att det vara mycket folk i rörelse i Göteborg idag och det var bra stämning. Så kul!  

Är rätt så trött nu men vill i alla fall säga två saker till; 
1. Jag är imponerad över alla som kämpat sig runt banan idag. Så bra jobbat!

2. Jag är väldigt glad att jag är en del i den här friidrottsklubben, både själva träningen men också att jag får göra lite saker och vara lite social med alla trevliga människor i klubben. Jag trivs så bra! 

Så, det var allt för i kväll. 
Trevlig lördag!  




Kommentera här: